telasc kft
Call Center megoldások
  1. Rögzítő platformok: NiceCall Focus III és NiceLog.
  2. Csatlakozási lehetőségek a rögzítendő vonalakhoz: trönkoldali analóg és ISDN;
    mellékoldali analóg és digitális valamint a számítógéphálózaton VoIP hangrögzítés.
  3. Támogatott digitális alközponti rendszerek CTI integrációval: Alcatel, Aspect, Avaya, Cisco, Ericsson, NEC, Nortel, Philips és Siemens.
NiceCLS szerver
call_center_megoldasok_nicecls_szerver
  1. Átveszi a részletes hívásadatokat az alközponti rendszertől CDR/SMDR vagy CTI csatlakozáson és SQL adatbázisban tárolja.
  2. Trönkoldali rögzítésnél követi a trönkoldali csatornák aktuális mellékoldali kapcsolatait.
  3. Szabadon átülő (Free seating) környezetben követi a felhasználók rögzítési csatornához rendelését.
  4. Vezérli a NiceLog hangrögzítő működését az alkalmazható hangrögzítési eljárások programja szerinti teljes körű, szelektív, igény szerinti és minőségbiztosítási célú mintavételezéses rögzítést.
  5. Ellátja a rögzítőrendszer adminisztrációját.
Nice Storage Center
call_center_megoldasok_nice_storage_center
Hálózati archiválási alkalmazás, mely biztosítja a NiceLog vagy NiceCall Focus III hangrögzítők felvételeinek hosszú távú megőrzését és lejátszáshoz azonnali elérését a helyi hálózati adattárolási erőforrások, file szerverek (pl.: RAID, NAS, SAN, Tivoli) felhasználásával.
Scenario Replay
A felvételek megkeresésére és lejátszására alkalmas, az iparág legjobb eseményrekonstruáló eszköze.

Egyszerű, de hatékony, időt megtakarító keresési lehetőségek:
  1. szűrők és összetett keresési feltételek gyorsan és pontosan azonosítják a keresett felvételeket;
  2. korlátlan, a rendszer egészére kiterjedő keresési lehetőség egy munkaállomásról;
  3. lejátszási csatornák száma megegyezik a rögzítőkével.
Egyszerűen használható, testreszabható, hatékony felhasználói felület:
  1. felhasználóbarát kezelőfelület, de mindenre kiterjedő vezérlőelemek, amely csökkenti a betanulási időt;
  2. változatos grafikus megjelenítés, amely az elemzést áttekinthetővé teszik;
  3. a rendezési és megjelenítési lehetőségek az igényeknek megfelelően alakíthatók.
Rugalmas mentési lehetőségek a munkaigény csökkentésére:
  1. a rekonstruált esemény teljes elmentése egyetlen .wav állományba, ami bizonyítékként egyszerűen továbbítható és lejátszható bármely számítógépen;
  2. a kiválasztott felvételek adatainak Scenario állományként történő elmentése a későbbi lejátszáshoz;
  3. érthetőség növelésére önműködő hangerőszabályozás (AGC);
  4. az események időpillanatának meghatározása időbemondás segítségével.
call_center_megoldasok_scenario_replay
Last Message Replay
A legutolsó felvételek egy egérkattintásra történő azonnali kilistázása és lejátszása. Nincs szükség kiegészítő hardveres eszközökre: egyszerűen kezelhető szoftver, nincsenek kiegészítő, meghibásodó készülékek, melyek telezsúfolják a munkaasztalt.
Készenléti szolgálatoknál kiválóan használható alkalmazás pl. a segélyhívások során nehezen érthető beszélgetés azonnali visszahallgatására.
call_center_megoldasok_last_message_replay
Nice Monitor
Közvetlen hozzáférést biztosít a csatornák aktivitásához, monitorozásához, vezérléséhez.
A szupervizor képernyőjén megjeleníti a valósidejű állapotot:
  1. a felhasználók (a rögzítési csatornák) adatait;
  2. a rögzítési csatornák állapotát (bejelentkezett / beszélgetés közben);
  3. a folyó beszélgetés adatait (kezdési idő, időtartam, hívásirány, telefonszámok).
Lehetőséget nyújt:
  1. a beszélgetésekbe való behallgatásra (monitorozásra);
  2. igény szerinti felvételindításra, leállításra.
Call_Center_megoldasok_Nice_Monitor
Screen Recording
Képernyőrögzítés: rögzíti a felhasználó, a diszpécser munkaállomásának képernyőadatait, a futtatott alkalmazásoktól függetlenül, az azon megjelenő összes műveletet.
A rögzített képernyő és hang szinkronban lejátszható.
Lehetővé teszi s szupervizornak, hogy teljes képet kapjon a felhasználók, diszpécserek által folytatott beszélgetés közben a számítógépen végzett munkáról is.
Jellemzők:
  1. minden Microsoft alapú szoftverhez alkalmazható;
  2. véletlenszerű mintavételezési lehetőség;
  3. szelektív rögzítés alkalmazható CTI, CAD vagy más meghatározott események alapján;
  4. szabadon elhelyezkedő (Free Seating) felhasználói környezetben is alkalmazható.
ScreenSense
Más alkalmazásokban a képernyőn megjelenő előre meghatározott események érzékelésén, kiértékelésén alapuló képernyőrögzítés-indítás. Ha az adott esemény vagy adat megjelenik a képernyőn, az alkalmazás rögzíti és elküldi a NiceCLS szerverre, mely a programozásnak megfelelően felhasználhatja ezt az adatot a szelektív rögzítéshez és a felvétel megjelöléséhez úgy, hogy ezt az adatot az adott hívás többi adatai mellett visszakereshető módon egy külön mezőben eltárolja.
NiceLink
Fejlesztőeszköz a Nice hangrögzítési megoldásainak más alkalmazásokkal történő integrációhoz. A hang- és képernyő rögzítés valamint lejátszás integrálása más alkalmazásokba. A nyitott architektúra és a hatékony fejlesztőeszközök segítségével egyszerűen elkészíthető a más alkalmazásokkal, technológiákkal történő integráció, így megvalósítható, hogy a hangfelvételeket a felhasználó saját alkalmazásában érje el, és játssza le.
Minőségbiztosítási szoftveralkalmazások
  1. Dispatcher Assessment
  2. NiceUniverse
A call centerek szupervizorainak támogatására szolgáló alkalmazások. Véletlenszerű vagy programozott mintavétellel összegyűjtött hangfelvételek előre megadott sablonok segítségével történő kiértékelése, a mintákból történő többszintű (felhasználó, csoport, cég) összegzést lehetővé tévő jelentéskészítéssel.